Yükleniyor
image

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı
hturkoglu[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2232

  • Doktora, (2020), Gazi Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

  • Yüksek Lisans, (2014), Başkent Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

  • Lisans, (2012), Gazi Üniversitesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği

  • Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Investigating problem-solving behaviours of university students through an eye-tracking system using GeoGebra in geometry: A case study, Education and Informational Technologies, 29(2), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    2   TEKNOFEST YARIŞMALARINA KATILIMIN OKUL KÜLTÜRÜNE YANSIMALARI, Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2(0), 2023

    Meryem Demirci Aslan, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Mehmet Gökşin, Fazlı Balkanlıoğlu
    3   Sınıf Öğretmeni Adaylarının Lineer ve Lineer Olmayan Örüntüleri Genelleme Stratejileri, Başkent University Journal of Education, 7(1), 2020

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof.Dr. Halil İbrahim Yalın
    4  Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , 9(2), 2018

    Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu
    5  Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Sayı Kümelerine İlişkin Hazırbulunuşluklarının Sözel, Matematiksel ve Model Temsilleriyle İncelenmesi, Turkish Journal of Computer and Mathematics Education , 9(2), 2018

    Dr. Öğr. Üyesi Özge Yiğitcan Nayir, Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu
    6   Öğretmen Adaylarının Facebook'un Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Kullanımına İlişkin Görüşleri, Milli Eğitim, 46(213), 2017

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    7   Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri., Başkent University Journal of Education , 4(1), 2017

    Dr. Öğr. Üyesi Merve Koştur, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    1  Understanding Prospective Teachers Behavıors As Path Planning in a Connected Learning Course Environment, The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 09.12.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    2   Ters yüz öğrenme ortamında öğrenme analitiklerine dayalı verilen bireysel geribildirim raporlarının öğrenme sürecine etkilerine yönelik öğretmen adaylarının görüşlerinin incelenmesi., The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies - DILET2022, 08.12.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Emine Cabı
    3  Sınıf Öğretmeni Adaylarının Şekil Örüntülerini Genelleme Stratejileri: Lineer ve Lineer Olmayan Örüntüler., Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR) XIII, 11.05.2022

    Araş.Gör. Sıla Acun, Araş.Gör. Selin Demiray, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    4  Dijital Hikâye Anlatımının TAM, TPAB ve Teknoloji Entegrasyonu Öz Yeterliliği Çerçevesinde Değerlendirilmesi: Sınıf Öğretmen Adaylarının Görüşleri, 13. Eğitim Yönetimi Forumu, 05.05.2022

    Doç.Dr.Volkan Kukul, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    5  Matematik Öğretiminde İlişkilendirme Dersi Bağlamında Öğretmen Adaylarının İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri ve İlişkilendirmenin Ders Planlarında Kullanımı, Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-5, 28.10.2021

    Araş.Gör. Sıla Acun, Dr. Öğr. Üyesi Gönül Erhan, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    6  Üniversite Öğrencilerinin Acil Uzaktan Öğretim Sürecine ilişkin Deneyimleri: Bir Durum Çalışması, The 3rd International Conference on Distance Education and Innovative Education Technologies ? DILET2020, 10.12.2020

    Prof. Dr. Filiz Kalelioğlu, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    7  Merrill’in Öğretimin Temel İlkeleri Modeline Dayalı Yapılmış Çalışmaların İçerik Analizi:2002-2019 Dönemi, nternational Conference on Perspectives for Future Education (ICOPFE 2019), 25.09.2019

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    8  Öğretmen Adaylarının Sosyal ve öğrenme Ortamlarında Karşılaştıkları Siber Zorba Davranışlar ve Bu Davranışlarla Başa Çıkma Yolları, The 2nd International Conference on Distance and Innovative Educational Technologies DILET2018, 12.12.2018

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    9  Investigations on Instructors' Use of Moodle's Features in Higher Education, E-Learn: World Conference on ELearning in Corporate, Government, Healthcare, and Higher Education, 16.05.2016

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    10  Öğretmen Adaylarının Oyun Tabanlı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi; Kahoot Örneği, International Computer and Instructional Technology Symposium-ICITS 2016, 16.05.2016

    Dr.Öğr.Üyesi Murat Meriçelli, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    11  Okul Öncesi Eğitiminde Teknoloji Kullanımına İlişkin Yapılan Bilimsel Çalışmaların İncelenmesi, 25 Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi-UEBK 2016, 21.04.2016

    Dr.Öğr.Üyesi Melike Yumuş, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    12  Ortaokul Öğretmenlerinin Web 2.0 Teknolojilerini Genel ve Eğitsel Amaçlı Kullanma Durumları, International Computer and Instructional Technology Symposium ICITS 2015, 20.05.2015

    Yeşim Ağaoğlu, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    13  Matematik Öğretiminde Kavram ve Zihin Haritalarının Kullanımına İlişkin Öğrenci Görüşleri, 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı (Uluslararası Katılımlı), 05.09.2013

    Doç. Dr. Emine Cabı, Özkan Özbay, Hüseyin Altın, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    14  Etkileşimli Tahta Uygulamaları Üzerine Öğretmen Adaylarının Görüşleri, 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 26.06.2013

    Doç. Dr. Emine Cabı, Özkan Özbay, Melih Altın, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    15  Uzaktan Eğitimde Video Konferans Aracı İle Yapılan Ders Hakkındaki Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi, 7. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, ICITS2013, 06.06.2013

    Özkan Özbay, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    BİLGİSAYAR
    BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
    EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
    EĞİTİMDE PROJE HAZIRLAMA
    KÜLTÜR VE MATEMATİK
    MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZENLEME
    MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI
    OYUNLA MATEMATİK ÖĞRETİMİ
    ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
    ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
    ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II