Yükleniyor
image

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği Programı
serpily[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2242

  • Doktora, (2001), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Abd

  • Yüksek Lisans, (1993), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Eğitimi

  • Lisans, (1988), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Eğitimi Kimya Öğretmenliği

  • • Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
    1  Investigating problem-solving behaviours of university students through an eye-tracking system using GeoGebra in geometry: A case study, Education and Informational Technologies, 29(2), 2024

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    2   İşbirlikli Öğrenmenin Türkçe Öğretimi Programlarındaki Yerinin İşbirlikli Öğrenme Unsurları, İletişim Becerileri ve Materyaller Temelinde İncelenmesi", Milli Eğitim, 1(1), 2023

    Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    3   Ana Dili ve Yabancı Dil Öğretiminde Dijital Öykü Kullanımı Araştırmalarının İçerik Analizi", Milli Eğitim, 52(238), 2022

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Prof. Dr. Tülay Sarar Kuzu
    4   Creativity and Emerging Digital Educational Technologies: A Systematic Review, Turkish Journal of Educational Technology, 18(3), 2019

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Ümmühan Avcı
    5   Kamuya Hizmet Veren Bir Kuruluşta Çalışanların Web Tabanlı Hizmet-içi Eğitime ve E-Öğrenme Materyalinin Kullanışlılığa İlişkin Görüşleri., Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 12(10), 2019

    Arslan Esin, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Ümmühan Avcı
    6   Öğretmen Adaylarının Facebook'un Öğrenme Yönetim Sistemi Olarak Kullanımına İlişkin Görüşleri, Milli Eğitim, 46(213), 2017

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu
    7   Opinions Of K 12 Students About An Online Social Learning Environment Edmodo Elementary Education Online, Elementary Education, 15(3), 2016

    Ebru Dere, Ümmühan Yücel Avcı, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    8   Matematik Öğretmen Adaylarının Üç Boyutlu ModellemeProgramı İle Öğrenme Nesneleri GeliştirmeSüreçlerinin İncelenmesi, International Journal of Social Sciences and Education Research, 1(2), 2015

    Burak Taştı, Ümmühan Yücel Avcı, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    9  Eğitim Teknolojileri Kullanımı Kaygı Ölçeği ETKKÖ Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Hacettep eğitim Dergisi, 14(3), 2015

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    10   Öğretmen Adaylarına Yönelik Mesleki Kaygı Ölçeği (Mkö): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Hacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education, 0(44), 2013

    Doç. Dr. Emine Cabı, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    11  Through efficient use of LORs Prospective teachers views on operational aspects of learning object repositories, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 43(3), 2012

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Bülent Emiroğlu
    12   Higher Education Student's Behaviors as Avatars in a Web based Course in Second Life, Procedia Social and Behavioral Sciences, 46(0), 2012

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Nurcan Şen, Gamze Koçer, Fatih Köroğlu
    13   Lifelong Learning Considerations: Relationship Between Learning Styles and Learning Strategies in Higher Education, Procedia Social and Behavioral Sciences, 46(0), 2012

    Doç. Dr. Emine Cabı, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    14  Opening up education The collective advancement of education through open technology open content and open knowledge, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 41(6), 2010

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    15  Ontology and taxonomy design and development for personalised web based learning systems, BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY, 41(6), 2010

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Yasemin Gülbahar
    16   Öğrencilerin Bilgi Arama Amacıyla İnternet i Kullanım Biçimlerinin İncelenmesi, Turkish journal of educational technology, 2(4), 2003

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Petek Aşkar
    17   EFFECTIVENESS OF USING COMPUTER-ASSISTED SUPPLEMENTARY INSTRUCTION FOR TEACHING THE MOLE CONCEPT, Journal of Research in Science Teaching, 32(10), 1995

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Ömer Geban, İlker Özkan
    1  Understanding Prospective Teachers Behavıors As Path Planning in a Connected Learning Course Environment, The 4th International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies, 09.12.2022

    Dr. Öğr. Üyesi Hacer Türkoğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    2  EDUCATION AND TECHNOLOGY: IMPACTS OF 4TH INDUSTRIAL REVOLUTION, EDUCATION AND TECHNOLOGY: IMPACTS OF 4TH INDUSTRIAL REVOLUTION, 10.12.2020

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    3  Üstün yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Proje Tabanlı Temel Robotik Eğitim Süreçlerindeki Problem Çözme Becerilerine İlişkin Davranışların ve Görüşlerin İncelenmesi., The 2nd International Conference on Distance Learning and Innovative Educational Technologies DILET2018,, 12.12.2018

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    4  Computer Teachers Other Subject Area Teachers and Administrators Perceptions about Computer Teachers and Their Teaching Profession, ECER 2009 Theory and Evidence in European Education Research, Vienna, Austria, 28.09.2009

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    5  Özel Eğitim Modelleri ve Bilgi İletişim Teknolojilerinin Önemi 1, 18. Ulusal Eğitim Kongresi, Konya, 2008, 17.09.2008

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    6  Information and Communication Technology Usage of Students in Turkey, European Conference on Educational Research., Geneva, Switzerland, 2006, 14.09.2006

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp

    Editör Bilgileri

    1  DILET2022 Proceedings Book, İlk Baskı, Başkent Üniversitesi, 2022

    Doç. Dr. Serpil Yalçınalp
    2   Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, İlk Baskı, Pegem Akademi Yayıncılık , 2013

    Prof. Dr. Filiz Kalelioğlu, Doç. Dr. Serpil Yalçınalp, Dr. Öğr. Üyesi Halil Ersoy
    AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME
    ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
    BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
    COMPUTER LITERACY
    EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
    EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİLERİ
    İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
    MEDYA OKURYAZARLIĞI
    ÖĞRENME NESNELERİ
    ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ
    TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE ETİK
    UZAKTAN EĞİTİM: KURAMDAN UYGULAMAYA