1
Comparisıon of Teachers' Attitudes to Family Participation in Different Early Childhood Approache, Journal of Education and Future-Egitim ve Gelecek Dergisi, 0(20), 2021
Prof. Dr. Mesude Atay |
2
Analysis of 1st grade and 5th grade textbooks and primary school student's views about personal traits in gender role in society, Procedia Social and Behavioral Sciences, 47(0), 2012
Prof. Dr. Mesude Atay |
1
Okul Öncesi Eğitim Programlarının Karşılaştırılması: Türkiye ve Kırgızistan, "20. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 18.10.2022
Araş.Gör. Yasemin Ermiş, Prof. Dr. Mesude Atay |
2
Resimli Çocuk Kitaplarında Değerler Analizi: 2014 Yılında Basılmış Kitaplar Üzerine Karşılaştırmalı Bir Çalışma, Ulead 2018 - VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 09.05.2018
Prof. Dr. Mesude Atay |
aaa |
1
SGDD-LEGO Projesi 0-8 Yaş Kırılgan(Mülteci ve Göçmen) Çocukların ve Ailelerinin Özel Gereksinimleri Kapsamında İhtiyaç Analizi Çalışması , Eğitim, Yönetici, 15.07.2023
Araş.Gör. Yasemin Ermiş, Prof. Dr. Mesude Atay |
2
Afet Bölgelerinde Çocukların Gelişiminin Desteklenmesi ve Bakımverenlerin Güçlendirilmesi, Eğitim, Yürütücü, 30.06.2023
Prof. Dr. Mesude Atay |
ANNE-BABA ÇOCUK İLİŞKİLERİ |
ÇOCUK HAKLARI |
ÇOCUK PSİKOLOJİSİ |
ÇOCUK RUH SAĞLIĞI |
DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU |
EĞİTİMDE AHLÂK VE ETİK |
EĞİTİMDE ENTEGRASYON |
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇEVRE EĞİTİMİ |
ERKEN ÇOCUKLUKTA MATEMATİK EĞİTİMİ |
GELİŞİM PSİKOLOJİSİ |
KAPSAYICI EĞİTİM |
MESLEKİ ETİK |
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I |
ÖZEL EĞİTİM VE KAYNAŞTIRMA |