Yükleniyor
image

Türkçe Öğretmenliği Programı
hcyildirim[at]baskent.edu.tr
0312 246 66 66 2241

1   Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Dinleme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Uluslararası Türkçe Öğretimi Araştırmaları Dergisi, 3(2), 2023

Öğr. Gör. Merve Uzun Gülkaya, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Çiğdem Yıldırım
1  Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Dinleme Stratejilerine Dayalı Etkinliklerin Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, 7. Uluslararası Türklerin Dünyası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 02.06.2023

Öğr. Gör. Merve Uzun Gülkaya, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Çiğdem Yıldırım
DİL EĞİTİMİNİN TEMEL KAVRAMLARI
EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE TÜRKÇE ÖĞRETİM YAKLAŞIM VE YÖNTEMLERİ
MİKRO ÖĞRETİM
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
TÜRK DİL BİLGİSİ III: SÖZCÜK BİLGİSİ
TÜRK DİL BİLGİSİ IV: CÜMLE BİLGİSİ
TÜRK DİL BİLGİSİ 3
TÜRK DİL BİLGİSİ 4
TÜRK DİLİ TARİHİ
TÜRKÇE ÖĞRENME VE ÖĞRETİM
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE İLERİ ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ VE ETİK
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE SINAV HAZIRLAMA VE DEĞERLENDİRME
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİ
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE YAKLAŞIM, YÖNTEM VE TEKNİKLER