Dr. Öğr. Üyesi NİDA TEMİZ

Sınıf Öğretmenliği Programı



Tel : 0312 246 6666 / 2229
E-Posta : ntemiz[at]baskent.edu.tr
  • Doktora (2010), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Programlari Ve Öğretim
  • Yüksek Lisans (2004), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Programlari Ve Öğretim
  • Lisans (2001), Gazi Üniversitesi, Sinif Öğretmenliği

Çalışma Alanları


  • EĞİTİM BİLİMLERİ

Kitaplar


  • Argüt N, Yıldırım E, Özbey Duygu E, Küçükkelepçe A, Avcı F, Baysan M, Aykanat Özcan E, Mercan Z, Özcan M, Tanju Aslışen E, Hakkoymaz S, Yüksel B, Kurtoğlu M, Temiz N. Eğitimde Program Geliştirme Sürecinde Bilişsel Gelişimin Yeri ve Önemi. In:Doç. Dr. Ebru Hasibe Tanju Aslışen editors. Bilişsel Gelişim. Ankara: Eğiten Kitap; 2021. p.413-429.

  • Temiz N. Matematik Kulübü 4. Sınıf Masal Tadında Matematik. Ankara: İrem Yayıncılık; 2017

  • Temiz N. Matematik Kulübü 3. Sınıf Masal Tadında Matematik. Ankara: İrem Yayıncılık; 2017

  • Temiz N. Matematik Kulübü 2. Sınıf Masal Tadında Matematik. Ankara: İrem Yayıncılık; 2017

  • Temiz N. Matematik Kulübü 1. Sınıf Masal Tadında Matematik. Ankara: İrem Yayıncılık; 2017

  • Temiz N. Ridan Masalları. İstanbul: Cinius; 2017

  • Temiz N. KİMİM? 2 Çoklu Zeka Kuramı Evde ve Ailede. Ankara: Nobel; 2010

  • Temiz N. KİMİM 1? Çoklu Zeka Kuramı Okulda ve Sınıfta. Ankara: Nobel; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 5. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 4. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 3. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 2. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal SÜ, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 1. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

Makaleler


  • Temiz N, Kiraz E. The Implications of Multiple Intelligences Theory on Literacy Education at First Grade. Eurasian Journal of Educational Research, ; 7(27):111-126. ( SSCI : Social Sciences Citation Index )

  • Temiz N. Analysis of 1st grade social studies curriculum of 2018 in terms of character education. İlköğretim Online-Elementary Education Online, 2020; 19(4):2370-2381.

  • Temiz N. İlkokul 3. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi 2018 Yılı Öğretim Programının Karakter Eğitimi Açısından İncelenmesi. BAŞKENT UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION, 2019; 6(2):147-154.

  • Temiz N. A Lesson Plan Model for Character Education in Primary Education. Educational Research and Reviews, 2019; 14(4):130-139. ( ERIC )

  • Temiz N. An Example of 'Character Education' Course Design in the Light of 'Experienced Centred' Design for Higher Education. Journal of Education and Practice, 2016; 7(36):144-155. ( ERIC )

  • Temiz N, Kiraz E. The Weaknesses of ?Using Instruments/Inventories? for Determining. Participatory Educational Research (PER), 2016; 3(1):40-53.

  • Temiz N. The Purposes 1st, 2nd, 3rd Grade Teachers to Determine Their Students? Multiple Intelligences Profiles. Baskent University Journal of Education - BUJE, 2015; 2(2):163-175.

  • Temiz N. What is Exactly Multiple Intelligences Theory?. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2013; :508-512.

  • Temiz N. What is Exactly Multiple Intelligences Theory?. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2013; :508-512.

  • Temiz N. The evaluation of the sitcom "sihirli annem" in terms of curriculum evaluation. Eurasian Journal of Educational Research, 2007; 7(2):179-189. ( SSCI : Social Sciences Citation Index )

Bildiriler


  • Temiz N. 2. Sınıf Hayat Bilgisi Dersi Öğretim Programının Karakter Eğitimi Açısından İncelenmesi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu: Kızılcahamam ANKARA; 11/04/2018 - 14/04/2018

  • Temiz N. Analysis of the 4th Grade Social Studies Curriculum in terms of Character Education. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Sempozyumu (International Symposium on Human and Social Sciences): Antalya; 07/04/2018 - 09/04/2018

  • Temiz N. What is Character Education? What is not Character Education?. The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015): Adana; 22/10/2015 - 24/10/2015

  • Temiz N. Bir öğretim tasarımı; üniversite öğrencileri için "karakter eğitimi". 9th International Balkan Education and Science Congress: Edirne; 16/10/2014 - 18/10/2014

  • Temiz N. The Dance of Multiple Intelligences Theory with 4MAT System; A Method of Lesson Plan Composed of Multiple Intelligences Theory and 4MAT System. I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı ?Howard Gardner?: Burdur; 23/05/2009 - 24/05/2009

  • Temiz N. The Motivation and the Implications of Teaching Responsibility on Learning for Vocational Qualifying Exams. I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı ?Howard Gardner?: Burdur; 23/05/2009 - 24/05/2009

  • Temiz N. İlkogretim 4. sınıf matematik dersi yeni ogretim programının yansımaları. 14. Eğitim Bilimleri Kongresi: Denizli; 28/09/2005 - 30/09/2005