Yrd. Doç. Dr. NİDA TEMİZ

Sınıf Öğretmenliği Programı



Tel : 0312 2466666 - 2229
E-Posta : ntemiz[at]baskent.edu.tr
Web : http://www.baskent.edu.tr/~ntemiz/

  • Doktora (2010), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Programlari Ve Öğretim
  • Yüksek Lisans (2004), Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Eğitim Programlari Ve Öğretim
  • Lisans (2001), Gazi Üniversitesi, Sinif Öğretmenliği

Çalışma Alanları


  • EĞİTİM BİLİMLERİ

Kitaplar


  • Temiz N. ;Ridan Masalları. İstanbul: Cinius; 2017

  • Temiz N. ;Nida Temiz editors. KİMİM? 2 Çoklu Zeka Kuramı Evde ve Ailede. Ankara: Nobel; 2010

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. ;Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 3. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. ;Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 5. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. ;Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 2. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal SÜ, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. ;Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 1. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

  • Temiz N, Açıkgöz E, Yücesoy G, Aşkın İ, Taş İD, Akgül N, Özgül N, Ünal S, Şahin S, Balta T, Oğuzer T. ;Nida Temiz editors. Matematik Dünyası İlköğretim 4. Ankara: Özgün Yayınları - Bilim ve Kültür Yayınları; 2007

Makaleler


  • Temiz N. ;An Example of 'Character Education' Course Design in the Light of 'Experienced Centred' Design for Higher Education. Journal of Education and Practice, 2016; 7(36):144-155. ( ERIC )

  • Temiz N, Kiraz E. ;The Weaknesses of ?Using Instruments/Inventories? for Determining. Participatory Educational Research (PER), 2016; 3(1):40-53.

  • Temiz N. ;The Purposes 1st, 2nd, 3rd Grade Teachers to Determine Their Students? Multiple Intelligences Profiles. Baskent University Journal of Education - BUJE, 2015; 2(2):163-175.

  • Temiz N. ;What is Exactly Multiple Intelligences Theory?. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2013; :508-512.

  • Temiz N. ;What is Exactly Multiple Intelligences Theory?. Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2013; :508-512.

Bildiriler


  • Temiz N. ;What is Character Education? What is not Character Education?. The 3rd International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-2015): Adana; 22/10/2015 - 24/10/2015

  • Temiz N. ;Bir öğretim tasarımı; üniversite öğrencileri için "karakter eğitimi". 9th International Balkan Education and Science Congress: Edirne; 16/10/2014 - 18/10/2014

  • Temiz N. ;The Motivation and the Implications of Teaching Responsibility on Learning for Vocational Qualifying Exams. I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı ?Howard Gardner?: Burdur; 23/05/2009 - 24/05/2009

  • Temiz N. ;The Dance of Multiple Intelligences Theory with 4MAT System; A Method of Lesson Plan Composed of Multiple Intelligences Theory and 4MAT System. I. Uluslararası Yaşayan Kuramcılar Konferansı ?Howard Gardner?: Burdur; 23/05/2009 - 24/05/2009